Jump to content

Lettere panikk.. Drevdusj Halo til Bravo3

Windy37GM

Recommended Posts

Jeg skal montere drevdusj på drevet mitt, men jeg finner ikke "spaceren", altså et avstandstykke som bolten skal igjennom. Jeg har lett huset rundt, men dengang ei.. Er det noen av dere som har en slik drevdusj, type Halo Deluxe og kunne målt lengden på avstandstykket for meg? Diameter har jeg (samme som et AA batteri :-), men lengden.... Uff, og båten som skal ut imorgen..

Skarpnes9100

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

Yepp, fikk endelig tak i karen fra www.drev.se. 26 mm lang skulle den være :-) Dusjen er montert så båten går på vannet imorgen.. Endelig... Nå har jeg jobbet som et dyr med å lage skaper på do, ny dør på do, brannluke med teaklister ut fra innunderkabinen, nye hyller i hovedkabin, lakking av deler av plasten innvendig og nye puter rund baut på uteplassen. Jeg må ha verdens mest tålmodige kone som har tatt seg av 1 unge når hun var høygravid og 2 unger etterpå. Flink er hun :-)

Skarpnes9100

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

....................

Jeg må ha verdens mest tålmodige kone som har tatt seg av 1 unge når hun var høygravid og 2 unger etterpå.  Flink er hun :-)

Skarpnes9100

<{POST_SNAPBACK}>

Heldig mann. Hun regner nok med at det blir kaffe på senga (køya) i sommer.

God tur(er) og sommer.

evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop.

Yepp, fikk endelig tak i karen fra www.drev.se.  26 mm lang skulle den være :-)  Dusjen er montert så båten går på vannet imorgen..  Endelig...  Nå har jeg jobbet som et dyr med å lage skaper på do, ny dør på do, brannluke med teaklister ut fra innunderkabinen, nye hyller i hovedkabin, lakking av deler av plasten innvendig og nye puter rund baut på uteplassen.  Jeg må ha verdens mest tålmodige kone som har tatt seg av 1 unge når hun var høygravid og 2 unger etterpå.  Flink er hun :-)

Skarpnes9100

<{POST_SNAPBACK}>

Har du noen bilder av jobben du har gjort?

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...