Jump to content

Lettere panikk.. Drevdusj Halo til Bravo3


Windy37GM

Recommended Posts

Jeg skal montere drevdusj på drevet mitt, men jeg finner ikke "spaceren", altså et avstandstykke som bolten skal igjennom. Jeg har lett huset rundt, men dengang ei.. Er det noen av dere som har en slik drevdusj, type Halo Deluxe og kunne målt lengden på avstandstykket for meg? Diameter har jeg (samme som et AA batteri :-), men lengden.... Uff, og båten som skal ut imorgen..

 

Skarpnes9100

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

Yepp, fikk endelig tak i karen fra www.drev.se. 26 mm lang skulle den være :-) Dusjen er montert så båten går på vannet imorgen.. Endelig... Nå har jeg jobbet som et dyr med å lage skaper på do, ny dør på do, brannluke med teaklister ut fra innunderkabinen, nye hyller i hovedkabin, lakking av deler av plasten innvendig og nye puter rund baut på uteplassen. Jeg må ha verdens mest tålmodige kone som har tatt seg av 1 unge når hun var høygravid og 2 unger etterpå. Flink er hun :-)

 

Skarpnes9100

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

Yepp, fikk endelig tak i karen fra www.drev.se.  26 mm lang skulle den være :-)  Dusjen er montert så båten går på vannet imorgen..  Endelig...  Nå har jeg jobbet som et dyr med å lage skaper på do, ny dør på do, brannluke med teaklister ut fra innunderkabinen, nye hyller i hovedkabin, lakking av deler av plasten innvendig og nye puter rund baut på uteplassen.  Jeg må ha verdens mest tålmodige kone som har tatt seg av 1 unge når hun var høygravid og 2 unger etterpå.  Flink er hun :-)

 

Skarpnes9100

<{POST_SNAPBACK}>

Har du noen bilder av jobben du har gjort?

Link to post
Share on other sites

Her er noen bilder fra mitt drev som det nettopp er blitt montert Halo dusj og temp måler for girolje

 

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

 

Til slutt et luftigt svev.Sjøsetting

 

Bilde

Redigert av Wellcraft (see edit history)

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...