Windy37GM Startet 29.Juni.2005 Link til dette innlegget Startet 29.Juni.2005 Jeg skal montere drevdusj på drevet mitt, men jeg finner ikke "spaceren", altså et avstandstykke som bolten skal igjennom. Jeg har lett huset rundt, men dengang ei.. Er det noen av dere som har en slik drevdusj, type Halo Deluxe og kunne målt lengden på avstandstykket for meg? Diameter har jeg (samme som et AA batteri :-), men lengden.... Uff, og båten som skal ut imorgen.. Skarpnes9100 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Birchwood 320 Svart 29.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2005 Har du fått ordnet dette.. Eg har montert slikt i dag og kan gå å måle i morra.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Windy37GM Svart 29.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2005 Yepp, fikk endelig tak i karen fra www.drev.se. 26 mm lang skulle den være :-) Dusjen er montert så båten går på vannet imorgen.. Endelig... Nå har jeg jobbet som et dyr med å lage skaper på do, ny dør på do, brannluke med teaklister ut fra innunderkabinen, nye hyller i hovedkabin, lakking av deler av plasten innvendig og nye puter rund baut på uteplassen. Jeg må ha verdens mest tålmodige kone som har tatt seg av 1 unge når hun var høygravid og 2 unger etterpå. Flink er hun :-) Skarpnes9100 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
evenR4u Svart 30.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2005 .................... Jeg må ha verdens mest tålmodige kone som har tatt seg av 1 unge når hun var høygravid og 2 unger etterpå. Flink er hun :-) Skarpnes9100 <{POST_SNAPBACK}> Heldig mann. Hun regner nok med at det blir kaffe på senga (køya) i sommer. God tur(er) og sommer. Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
Goddis77 Svart 30.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2005 Yepp, fikk endelig tak i karen fra www.drev.se. 26 mm lang skulle den være :-) Dusjen er montert så båten går på vannet imorgen.. Endelig... Nå har jeg jobbet som et dyr med å lage skaper på do, ny dør på do, brannluke med teaklister ut fra innunderkabinen, nye hyller i hovedkabin, lakking av deler av plasten innvendig og nye puter rund baut på uteplassen. Jeg må ha verdens mest tålmodige kone som har tatt seg av 1 unge når hun var høygravid og 2 unger etterpå. Flink er hun :-) Skarpnes9100 <{POST_SNAPBACK}> Har du noen bilder av jobben du har gjort? Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 5.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2005 (redigert) Her er noen bilder fra mitt drev som det nettopp er blitt montert Halo dusj og temp måler for girolje Til slutt et luftigt svev.Sjøsetting Redigert 5.Juli.2005 av Wellcraft (see edit history) Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.