Jump to content

ICE: Fantastisk kundeservice!

SIR DAY

Recommended Posts

Jeg er i klassen "båtfant" med hjemmekontor i båten. Tidligere har jeg vært ganske så krass mht. ICE, men nå må jeg bare innrømme at løsningen er kjempebra, og de har en fantastisk kundeservice.
SCENARIO: Er i Strømstad og klargjør en ny båt. Min største oppdragsgiver forsyner meg med nett, ett ICE-bedrift-abb med 100 GB/mnd. Det har fungert fantastisk bra både hjemme i Norge som i Sverige. - SÅ SKJEDDE det, modemet var helt dødt på mandag, og jeg har en del jobb å gjøre og veldig avhengig av nett... Via en "chat" med kundeservice til ICE, ble vi enige om at de sendte nytt modem til Poste Restante Halden..
---Nå fikk jeg nettopp melding om at det ligger klart til henting på Posten i Halden
-- Så istedet for langsommelig "problemløsning" og 1 dag bortkastet til reise til vårt Oslokontor, så får jeg det levert 1 times busstur herfra!
---Har aldri før opplevd MAKAN til kundeservice og holdning for å løse mitt problem!!! 6 stjerners kundeservice!!! 1f642.png

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Båter" er av TRE.... ;-)

SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...