SIR DAY Startet 25.Mai.2017 Del på Facebook Startet 25.Mai.2017 Jeg er i klassen "båtfant" med hjemmekontor i båten. Tidligere har jeg vært ganske så krass mht. ICE, men nå må jeg bare innrømme at løsningen er kjempebra, og de har en fantastisk kundeservice.SCENARIO: Er i Strømstad og klargjør en ny båt. Min største oppdragsgiver forsyner meg med nett, ett ICE-bedrift-abb med 100 GB/mnd. Det har fungert fantastisk bra både hjemme i Norge som i Sverige. - SÅ SKJEDDE det, modemet var helt dødt på mandag, og jeg har en del jobb å gjøre og veldig avhengig av nett... Via en "chat" med kundeservice til ICE, ble vi enige om at de sendte nytt modem til Poste Restante Halden.. ---Nå fikk jeg nettopp melding om at det ligger klart til henting på Posten i Halden -- Så istedet for langsommelig "problemløsning" og 1 dag bortkastet til reise til vårt Oslokontor, så får jeg det levert 1 times busstur herfra! ---Har aldri før opplevd MAKAN til kundeservice og holdning for å løse mitt problem!!! 6 stjerners kundeservice!!! Sitér dette innlegget --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
Lars H. Svart 25.Mai.2017 Del på Facebook Svart 25.Mai.2017 Hvorfor kunne de ikke sende det poste restanse til Strömstad? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
X10an Svart 25.Mai.2017 Del på Facebook Svart 25.Mai.2017 Lars H. skrev for 4 timer siden: Hvorfor kunne de ikke sende det poste restanse til Strömstad? Da ville det fort tatt en ekstra dag eller to for å komme seg gjennom tollen.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.