Cort Adeler Startet 26.Mai.2017 Del på Facebook Startet 26.Mai.2017 Jeg har to litt ulike lamper i lugaren som ikke virker helt. Den ene har antagelig dårlig kontakt, den andre muligens defekt pære. Uansett må jeg åpne dem, men jeg finner ingen åpenbar metode. Har ikke lyst til å røske dem i stykker heller. Noen som kjenner til disse? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 26.Mai.2017 Del på Facebook Svart 26.Mai.2017 Er ikkje dette eingangs led lamper ? Du må vippe av sidedeksel, trekk det rett ut, og så slakke litt på festeskruer - og så er midtdele/lampen laus. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Faxen Svart 26.Mai.2017 Del på Facebook Svart 26.Mai.2017 Det der er led pærer, uten tvil. Har samme i båten. Bytt hele lampa. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
vindmann Svart 26.Mai.2017 Del på Facebook Svart 26.Mai.2017 LED fra Biltema. Hadde noen i en tidligere båt. Lenke hvis du skal ha den samme: http://www.biltema.no/no/Bat/Elektrisk/Innvendig-belysning/Innvendig-belysning-LED-2000022758/ Sitér dette innlegget Link to post
Cort Adeler Svart 27.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2017 Flott, takk! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.