paalmd Startet 26.Mai.2017 Del på Facebook Startet 26.Mai.2017 Heisann, Sliter med å få av impelleren av stangen den sitter på ( vet ikke hva den heter :) ). Har tatt av huset rundt den men selve impelleren sitter fast.er det noen lure knep jeg kan bruke for å få den løs? Legger ved bilde :) Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 27.Mai.2017 Del på Facebook Svart 27.Mai.2017 Hadde et lignende problem på en annen motor en gang, men da oppdaget jeg tidlig at her ville jeg få problem. Dyttet den inn igjen og brukte litt smergel på akslingen så den ble helt ren, og etterpå litt fett. Da gikk den rett av. Sitér dette innlegget Link to post
paalmd Svart 27.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2017 Takk for tips, da prøver jeg det. Den sitter godt fast der den står nå, men om jeg klarer å få løsnet den og smører opp akslingen kan den gli av ! Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 27.Mai.2017 Del på Facebook Svart 27.Mai.2017 Bruk også gjerne noe å pusse vekk rust og avleiringer etc. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.