Kjellg Startet 27.Mai.2017 Del på Facebook Startet 27.Mai.2017 Hadde en liten lekkasje på fersvannstanken min rund stussen. Så jeg tok den ut og har den nå stående med sitronsyre. Var mye gorr på bunnen. Men rundt stussen var det brukt noe sika/tec lignende stoff. Hva kan jeg bruke for å tette? Har sika291i liggende, men den vil vel avgi smak? Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 27.Mai.2017 Del på Facebook Svart 27.Mai.2017 Jeg brukte Tec7 på min og har ikke merket noe smak og heller ikke sett noe lekkasjer. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Kjellg Svart 27.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2017 Vrod skrev 19 minutes ago: Jeg brukte Tec7 på min og har ikke merket noe smak og heller ikke sett noe lekkasjer. Da burde vel sika også kunne gjøre nytten. Takk skal du ha. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 27.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2017 Smurte du på Tec7 og teitet direkte, eller ventet du litt med å teite helt til? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.