bav38 Startet 29.Mai.2017 Del på Facebook Startet 29.Mai.2017 Kjedelig melding i dag. Båtverksted i sverige løftet ut båten i dag. Når de skulle legge til oppdaget de kast i propel-akslingen. Når vi tok den opp før helgen var jeg og fruen tilstede. Ting gikk litt fort og det ble løftet på drev/propell. Merkene på skutsiden er blitt helt hvite med tiden, men man kan se hvor de er. 14 000,- kommer regningen på. Som jeg må betale. Han mener jeg viste hvor han skulle løfte. Jeg mener han hadde løft i båten før jeg fikk annvist hvor merkene er. Disse merkene viser hvor drev/propel er, ikke hvor man skal løfte. Er det mest vanlig? Jeg har en bavaria 38, 2001 mod. Uansett...vi blir ikke enige. Er det forsikrings sak? Er det noen som erfaring på hvordan slikt kan løses? Har søkt litt på det, og de har ansvaret slik jeg ser det..... Sitér dette innlegget Link to post
Håp Svart 29.Mai.2017 Del på Facebook Svart 29.Mai.2017 På Bavaria viser merket hvor midten på drevet er. Nesten alltid... La forsikringsselskapene ta diskusjonen om ansvar. Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 29.Mai.2017 Del på Facebook Svart 29.Mai.2017 Typisk forsikringssak. Sitér dette innlegget Link to post
bav38 Svart 29.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2017 Takk for svar. Det jeg hadde en følese på :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.