SkaugvollT Startet 30.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 30.Mai.2017 Hei, Jeg har montert en defroster i min Nordkapp Comtesse for å ha litt varme når man er på havet. Problemet er at jeg vet ikke hvor jeg skal koble den til kjølevannsystemet. Motoren er en Mercruiser 4,3 EFI fra år 2000. Noen som har gjort dette før? Sitér dette innlegget Link to post
000 Svart 30.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2017 Mellom innsugsmanifolden og sirkulasjonspumpa. Sitér dette innlegget Link to post
Chris284 Svart 30.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2017 Vanligvis kobles det ut fra varmeveksler. På en sjøvanskjølt motor uten varmeveksler blir det lite varme siden termostaten er på 60 grader.. Var en som hadde montert varmtvannsbereder og klaget over at det ikke ble noe varmt vann. Så spørsmål er om du får nok varme fra en defroster. Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
DieselDahl Svart 30.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2017 Jeg har hatt bereder koblet til en sånn sjøvannskjølt V6'er og den gir plenty med varme. Det var dog en volvo penta men det går for det samme. På min var uttaket nede på tappepluggen på styrbord kjølekappe. Men det sitter plugger på innsuget som like gjerne kan brukes. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.