niasjan Startet 31.Mai.2017 Del på Facebook Startet 31.Mai.2017 Jeg har byttet kartplotter fra B&G Zeus12 til Zeus touch. I den forbindelse måtte jeg ha en overgang fra simnett til Nmea 2000. Dette ser ut til å virke på autopilot og vindinstrumenter, men får ikke opp AiS på hverken kart eller radar. Noen som har et tips om hva det kan være. Får heller ikke opp dybdetall på plotteren. Sitér dette innlegget Link to post
offpist Svart 31.Mai.2017 Del på Facebook Svart 31.Mai.2017 Hvilken AIS enhet har du? Og er du sikker på den er tilkoblet NMEA2000 nettverket? Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 31.Mai.2017 Del på Facebook Svart 31.Mai.2017 Har du kanskje satt opp plotteren til å skjule AIS i Icon Filters? Sitér dette innlegget Link to post
niasjan Svart 31.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2017 Er ikke sikker på om det er Vhf som motar AiS eller om AiS enheten også tar imot AiS signaler, men det virket på den andre plotteren. Jeg har ikke skult AiS, men skal prøve å finne ut av det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.