Jump to content

Point 65 Apollo


Almir Mesic

Recommended Posts

Hei folkens...har anskaffet en sit-on top kajakk av type modulkajakk ... Point 65 Apollo , og den består av tre moduler alt ettersom man vil ha singel eller tandem.

Kajakken er helt fin å padle og gir en helt grei padleopplevelse. Likevel er det en ting som irriterer meg, og det er at jeg alltid blir våt pga at det siver inn litt vann mellom de to modulene... noen her inne som vet hva jeg kan gjøre for å løse det? Det finnes ikke noen form for pakning mellom modulene, så jeg har fundert litt på om det kunne hjulpet med en stripe silikon el...

61v6M3c3YWL._SL1500_.jpg

16387171_10154821311403213_3634594057333146409_n.jpg

Link to post
Share on other sites

Skal du lime sammen delene for godt da?   :giggle:

 

Kjenner til denne. Har solgt et par, og padlet en tur med en. Ikke så veldig vellykket konstruksjon etter min smak, Men sikkert fin for de som bor i blokk og må ha den i boden. Du må nok leve med litt vann i ræva. Det er en sit on top. Det skal være vått...

Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...