KSE Startet 2.Juni.2017 Del på Facebook Startet 2.Juni.2017 Skulle hatt et oppheng/ feste for påhengsen akter på/ over plattformen. Nå har jeg 8HK liggende i et stuverom i cockpit. Det blir fort mye løfting og orging hver gang den skal brukes. Og den tar selvsagt også mye dyrebar plass. Er det noen som har gode forslag/ erfaringer? Synes denne så ganske greit ut: Noen som vet hvor man kan få tak i denne typen? Andre forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Sanztra Svart 2.Juni.2017 Del på Facebook Svart 2.Juni.2017 https://www.weaverindustries.com/index.cfm/product/28_13/motosto-transom-mount.htm Jeg har denne på snekka, kan slås inn når den ikke er i bruk og tas ut når du skal henge motor på. Sitér dette innlegget xLandkrabbe... nå på 8. sommer på sjøen Link to post
mmosberg Svart 2.Juni.2017 Del på Facebook Svart 2.Juni.2017 Jeg monterte denne på min Scirocco. Samme plass som på ditt bilde KSE. Fungerer bra og tar ikke mye plass. Sitér dette innlegget Det glade Sørlandet! 2003 modell Windy Scirocco 32 HT “Rabagast”, Callsign: LD3800, MMSI: 257076050 Link to post
KSE Svart 6.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2017 Ja, den har jeg sett tidligere. Sikkert bra den Den første jeg viste til ser kanskje noe ustabil og veik ut? Jollemotoren veie jo sine kg... (8HK) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.