dreamen Startet 2.Juni.2017 Del på Facebook Startet 2.Juni.2017 Hei Noen som har noe slikt ? eller hvor kan man få tak i ? Se bilder.. Sitér dette innlegget Link to post
Stella Polaris Svart 2.Juni.2017 Del på Facebook Svart 2.Juni.2017 Hei, med mindre mitt søk ble helt feil er nærmeste forhandler i Danmark. Gjør et forsøk på denne: http://www.gribskov-trailer.dk/ som er registrert som Merry fisher forhandler hos produsenten. mvh Arne L Sitér dette innlegget Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik Totalmedlem av RS Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar Link to post
dreamen Svart 2.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2017 Har vært i kontakt med Alf Hansen, dei har maler til disse, så jeg får vente å se hva prisen blir. Sitér dette innlegget Link to post
Stella Polaris Svart 2.Juni.2017 Del på Facebook Svart 2.Juni.2017 Greit med kortreiste varer :-) Sitér dette innlegget Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik Totalmedlem av RS Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar Link to post
presskanne Svart 3.Juni.2017 Del på Facebook Svart 3.Juni.2017 Ble fortalt når jeg kjøpte min Merry Fisher at den vanlige kalesjen kunne monteres slik. Har ikke forsøkt det, men taket er en egen del, så det kan nok stemme. Sitér dette innlegget Link to post
anders_kar_87 Svart 23.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2018 Stene As lager kalesjer til Merry Fisher Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.