MR Swe Startet 3.Juni.2017 Del på Facebook Startet 3.Juni.2017 Hei. Kjøpte med en bilstereo i går og tenktw nytte ut dwn gamle fm radrio.. men dab antennen som følger med er 2 delt...hvordan skal den kobles? Sitér dette innlegget Link to post
leif_erikg Svart 3.Juni.2017 Del på Facebook Svart 3.Juni.2017 Det står veldig tydelig beskrevet i bruksanvisningen. Har montert en slik, men husker ikke i detalj hvordan det gjøres. Grov sett er det vel noe belegg over lim som fjernes, en del som skal limes mot noe jordet, og to deler som limes overens der piler og merking er. Jeg hadde ikke en god plass å lime den over noe jordet, og prøvde uten. Det gikk helt fint, men ble veldig følsomt for støy fra radar. Senere byttet jeg til å ta signal fra Triax Ufo antenne som også var i bruk til TV. Det fungerte utmerket! Sitér dette innlegget Følg oss på YouTube: Verdens Barskeste Kyst / i liten båt Link to post
Sjeldenutpå Svart 3.Juni.2017 Del på Facebook Svart 3.Juni.2017 (redigert) Masse tips på youtube. Men det er enkelt. Først finn du eigna plassering. Plassering i høyre kant av vinduet medfører oftast at antenna skal limast "opp ned", dvs at kabelen frå svart klump kjem ut på oppsida og den lengste antennedelen peker nedover. Men det er bare kosmetisk, du bøyer kabel ned og legg den som du vil. Når du har funnet passande plassering så trekker du av folien og klistrer antenna fast. Mest mulig i lodd. Og så drar du av siste folien og folien på svart klump, og setter den på nøyaktig på plass mot overettmerkene. Om du letter forsiktig på folien før du begynner så kjenner du hvilken side av antenna som har lim for å klistres på vinduet. Ikkje ta på kontaktpunktene. Eg ser nokon anbefalar å trekke vekk nødvendig folie å lime svart klump til antenna først, då får du mulighet til å sette antenna fast med litt tape for å sjekke forhold før du limer den permanent. Redigert 3.Juni.2017 av Sjeldenutpå (see edit history) Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.