Snusmumrikken Startet 3.Juni.2017 Del på Facebook Startet 3.Juni.2017 Hei! Ser at jeg burde få skaffet en ny kalesje til Alicraften. Har fra før en Jensen kalesje som visstnok skal være veldig bra (Ihvertfall når den var ny.. ). Agder kalesje kunne skaffe kalesje til ca 7800,- inkl mva og hele pakke, noe jeg syntes hørtes helt greit ut. Det er dessuten lokalt. Noen som har positive/negative erfaringer med agder kalesje? Evt. andre kalesjemakere å anbefale? På forhånd, takk! Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
LM 605 Svart 4.Juni.2017 Del på Facebook Svart 4.Juni.2017 Har en båt nabo som nylig kjøpte ny kalesje til en Nidelv 24, vedkommende var veldig fornøyd, og til en grei pris. Var selv innom for noen få år til bake og fikk laget noen extra hull/lapper til ei havnepressenning. De sydde dette mens jeg ventet, og betalte bare noen kroner for jobben. Sitér dette innlegget Link to post
Billa Svart 4.Juni.2017 Del på Facebook Svart 4.Juni.2017 Jeg har handlet med Agder Kalesje og er godt fornøyd. Hyggelig, service orientert og trygg. Anbefales. Sitér dette innlegget Sushi Link to post
Balcony Svart 4.Juni.2017 Del på Facebook Svart 4.Juni.2017 Kun gode erfaringer med Agder kalesje. De har lang erfaring? Sitér dette innlegget Link to post
leif_erikg Svart 4.Juni.2017 Del på Facebook Svart 4.Juni.2017 Handlet kalesje der til forrige båt, en Seaco 950. Litt vel trang, men ellers strålende fornøyd. Tilsynelatende veldig bra kvalitet på arbeidet, spesielt i forhold til pris. Sitér dette innlegget Følg oss på YouTube: Verdens Barskeste Kyst / i liten båt Link to post
Edh1 Svart 4.Juni.2017 Del på Facebook Svart 4.Juni.2017 Topp service! Kan absolutt anbefales. God på pris også. Sitér dette innlegget Link to post
Snusmumrikken Svart 4.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2017 Herlige tilbakemeldinger! Da satser jeg nok på en slik kalesje til neste sesong! Tusen takk for svar! Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
jadalber Svart 4.Juni.2017 Del på Facebook Svart 4.Juni.2017 Har også handlet kalesje av Agder Kalesje. Har bare positive ting å si om dem :) Vender garantert tilbake dit når behovet skulle melde seg Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 5.Juni.2017 Del på Facebook Svart 5.Juni.2017 Kjøpte i 2012 til solluxen, de var ikke billigst men opplevde god service, punktlige og hyggelige. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.