Puff1 Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 Hvordan jorde 220V fra landstrøm (+ div) i alu.skrog? Link to post
Roger jo Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 (edited) Vet ikke, men jeg mener at. I aliiminiumsskrog må vel alt være To pola. Og landstrøm være etter skjøteledningsprinsippet og dobbeltsikkret utstyr så en unngår tull. Edited June 4, 2017 by Roger jo (see edit history) Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Sjeldenutpå Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 (edited) Har ikkje greie på slik. Men har aluminiumsbåt. 220v er lagt opp slik som i eit gammalt hus (trur eg) med kvite stive kabler og nokre stikkontakter rundtom. Eg veit ikkje om kontakten til støpsel for varmtvannnsberederelement er jordet, har aldri skrudd åpen å kikka. Batteriladeren står i ujordet kontakt veit eg, men sjølve ladaren har jording på støpselet. Det har fungert i årevis, eg trur det elektriske vart lagt opp i 1983 eller 1991. Men eg har bytta lader....så eg har ofte anka på om den er "trygg" utan jord. ..og av og til undras eg litt på levetid på varmekolbe i berederen... Red: jord går via kabling til land. Ikkje i skrog Edited June 4, 2017 by Sjeldenutpå (see edit history) Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts