Mr_Stian Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 Hei. Jeg har sett noen her som har delt ett system for å feste gummibåter på høykant bak på båten. Noen ringer som passer i spissene bak på gummibåten. Noen som vet hva jeg mener og kan gi meg en link? Jeg greier ikke å finne det igjen! Quote Link to post
Sjeldenutpå Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 (edited) https://www.maritim.no/snap-davit?gclid=CjwKEAjw387JBRDPtJePvOej8kASJADkV9TLpCLc0taQKIhwKCcvvtKeC7Wr39WVRqsRdVPpsWgCuRoCMOzw_wcB# Red : Opps.. skjønner nå at eg ikkje skjønte. Men lar linken stå. Det du spør om har eg aldri sett. Edited June 4, 2017 by Sjeldenutpå (see edit history) Quote Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Eureka Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 -du vil at jolla skal stå med bauen oppover ? Quote Link to post
Frehau Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 www.dinghyrings.com Quote www.leahnis.net Link to post
Mr_Stian Posted June 4, 2017 Author Share Posted June 4, 2017 Der var de ja! Tusen takk :) Quote Link to post
Recommended Posts