Havgap Startet 4.Juni.2017 Del på Facebook Startet 4.Juni.2017 Jeg skal hente en Maxi 68 og seile opp svenske vestkysten. Har seilt samme strekk for mange år siden, da alt var papirkart. Jeg har sjøkart for Oslofjorden/Sørlandet på en håndholdt liten Garmin. Men tenkte å skaffe meg en ny billig PAD og laste opp enkle sjøkart, kommer ikke til å bruke disse kartene ofte, båten er anskaffet for dagseiling i indre fjord. Selger av båten tilbø at jeg kunne kjøpe et Samsung nettbrett med opplasta kart for Sverige for 3.500. Noen som har enkle forslag for hva jeg bør gjøre? Sitér dette innlegget Link to post
Seasu Svart 4.Juni.2017 Del på Facebook Svart 4.Juni.2017 Bruker en vanntett Sony pad med Seapilot. Norgeskartet koster 189,- svenskekart 89,- for 1 år. Tror appen kan brukes gratis endel dager, hvis du ønsker premium appen 395,- for 1 år. Husk at du må ha ett nettbrett med GPS, lån deg evt noen papirkart også. Pad holder og vanntett trekk til paden kan være lurt. Lykke til med ny båt. Sitér dette innlegget Link to post
Havgap Svart 5.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2017 Tusen takk - akkurat hva jeg trengte! Sitér dette innlegget Link to post
Too Much Svart 5.Juni.2017 Del på Facebook Svart 5.Juni.2017 Navionics har vel fortsatt 2 uker gratis prøveperiode. Sitér dette innlegget Link to post
Havgap Svart 5.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2017 -dette blir jo bedre og bedre, men jeg må kjøpe en ny pad med GPS. Litt vanskelig å finne ut på komplett.no, Elkjøp osv, men det finner jeg sikkert ut av - Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 5.Juni.2017 Del på Facebook Svart 5.Juni.2017 Alle androidebrett har gps, om du styrer unna iPad så slipper du å tenke på sånt ;-) Og utvalget er mye større, også mtp pris. Sitér dette innlegget Link to post
Havgap Svart 5.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2017 Da skulle dette gjøre nytta når jeg ikke har så høye krav, https://www.elkjop.no/product/data/ipad-og-nettbrett/LEZA0C0000SE/lenovo-tab-2-a10-30-10-1-nettbrett-16-gb-wifi-bla Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.