Jump to content

Ny båt. Broom 1070 1985

Ttor

Recommended Posts

Da ble det plutselig båt på familien. Hadde ikke konkrete planer om båtkjøp, men oppdaget en passende båt på Finn. Båten lå i Bergen, så for en gangs skyld var det enkelt å se på den. Båten var opprinnelig solgt av West Marine i Bergen som var drevet av min onkel. Denne var den første Broom 1070 solgt i Norge, og jeg husker hvor imponert jeg var den gang i en alder av 8 år. Nye maskiner i 1997 TAMD41p. Nå er den klar bruk, men vil nok få en del kosmetiske og tekniske oppgraderinger de neste årene. Den bærer i dag navnet Dreamer, men der kommer det nok en endring...593580fd39b6c_broom1070.jpg.a0f2ef175088912dfc3f7df38da3159b.jpg

Mye båt for størrelsen ja, Bonita. Er i gang med en quickfix på fineren under vinduene i salongen. Her er det litt lekkasje fra vinduene. Tar en rask lakkjobb nå, så satser jeg på å gjøre en skikkelig jobb på vindusrammene til vinteren. Her må det nok demonteres helt. Ellers blir det oppgradering av 12v systemet og en forvandling av maskinrommet. Veldig mye originalt i båten, med noen tillegg på det elektriske. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...