Båtsmannen67 Startet 5.Juni.2017 Del på Facebook Startet 5.Juni.2017 (redigert) Har kjøpt en eldre seilbåt, hvor jeg nå prøver å få et system på tauverket rundt bom og mast. Har to tau som går fra cockpit(babord/styrbord) inn i mast og ut i hver sin svarte "blokk" i ulik høyde på masten(en like over fokk og en på midten). Hva er disse til? De henger nå løst nederst ved masten og er ikke festet til noe. Takk på forhånd! Hilsen fersk seiler. Redigert 5.Juni.2017 av Båtsmannen67 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Xtian Svart 5.Juni.2017 Del på Facebook Svart 5.Juni.2017 Spinnakerfall og bomløft til spinnakerbommen. Sitér dette innlegget Ve den som er ute på havet i slikt et vær -- uten båt. Link to post
Gunga Din Svart 5.Juni.2017 Del på Facebook Svart 5.Juni.2017 det som du har mitt på masten ser ut som ett spinnakerbom opphal......til att løfte spinakkerbommen. det andre som ligger ovan forstagprofilen....er sikkert spinakker fallet....men det ser litt mystisk ut.....ser ut som det ligger over forstagsprofilen ser att Xtian kom før meg Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Mulligan Svart 5.Juni.2017 Del på Facebook Svart 5.Juni.2017 Den må stå over forstaget. Eller vil du seile rundt med en gigantisk BH istedetfor spinnaker. Sitér dette innlegget Link to post
Båtsmannen67 Svart 5.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2017 Takk for raskt svar! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.