Riwo83 Startet 5.Juni.2017 Link til dette innlegget Startet 5.Juni.2017 Hei båtfolk. Kan noen hjelpe meg? Jeg trenger ny startmotor da den gammle som er på bildet er kaputt. Kan noen hjelpe meg med type,hvor jeg kan bestille og ev hva prisen er for slikt. Er grønn når det kommer til slikt. Mvh Richard Kommentar fra moderator: Tittelen er redigert, var opprinnelig "Hvilken type startmotor". Alle må vennligst lese reglene for Båtforumet før man poster. Normalt blir nye emner med mangelfull tittel flyttet hit. Tips: Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 5.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2017 Det hadde hjulpet mye å skrive hva slags motor det er til ? Sitér dette innlegget Link to post
Riwo83 Svart 5.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2017 Hehe, ja det er en Perkins R4 135 hk Sitér dette innlegget Link to post
DagOve Svart 5.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2017 (redigert) ..prøv http://gudbrandsdal-trading.no/ Redigert 5.Juni.2017 av DagOve (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Riwo83 Svart 5.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2017 Takk for tipset. har sendt mail til dem nå, så før jeg kysse fingrene på at de kan hjelpe meg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.