Jump to content

Reparasjon av skade i spissen av baug på seilbåt

Quentin

Recommended Posts

Hei,

Jeg gikk på et lite uhell nylig, da jeg skulle legge til ved en brygge kom jeg inn med litt for stor fart og sterk strøm gjorde det umulig å miste den farten før baugen gikk rett inn i brygga. Må dette fikses profesjonelt eller er det noe jeg kan gjøre selv? Jeg har lite erfaring med reparasjon av fiberglass, det eneste jeg har gjort hittil er å maskere hele omerådet for å unngå at det kommer fukt inn i skroget. 

IMG_8823.JPG

IMG_8824.JPG

IMG_8825.JPG

Driver og baler litt med glassfiber selv om dagen, og jeg er ikke profesjonell! Mitt svar er at hvis du skal ha det strøkent bør du sette det bort. Ikke det at du nødvendigvis ikke klarer å få det bra selv, men det er ikke så rent lite jobb om man skal begynne helt på bunn med blanke ark. Hvis kravet ditt kun er at det skal bli bra vil jeg si det der er en overkommelig jobb om du har lyst :smiley:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...