Philonica III Startet 6.Juni.2017 Link til dette innlegget Startet 6.Juni.2017 Hei I min båt har det vært montert en Pathfinder RL9 M92558 monitor til radar antenna. Det er to plugger den minste med fire hull den største med 10 hull. Så til dere som har peiling. Er det andre monitorer en den som har vært montert som kan brukees på eksisterende antenne som er en Raytheon M92559 ? Reidar Isaksen Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 6.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2017 Bilder av plugger eller bakside av monitor? Sjølv om andre skjermer har like tilkoblinger for plugger så trur eg ar programmvare kan være annerledes. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Philonica III Svart 6.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2017 Har kun bilde av kontaktene til monitoren som har vært tidligere. Reidar Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 6.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2017 Det der er nå blitt så gammalt ræl at jeg ville ikke sløst bort en kalori på det. Sitér dette innlegget Link to post
Philonica III Svart 6.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2017 (redigert) ræl eller ikke ræl, Dersom det funker for meg gir jeg bengen i om det er ræl for deg. Kallorier har jeg forresten nokk av. Reidar Redigert 6.Juni.2017 av Philonica III (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 6.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2017 Philonica III skrev 23 minutes ago: ræl eller ikke ræl, Dersom det funker for meg gir jeg bengen i om det er ræl for deg. Det skal du få lov til. Det var bare ett velment råd. Lykke til med prosjektet. Sitér dette innlegget Link to post
Philonica III Svart 6.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2017 Sjeldenutpå skrev for 2 timer siden: Bilder av plugger eller bakside av monitor? Sjølv om andre skjermer har like tilkoblinger for plugger så trur eg ar programmvare kan være annerledes. Har lest i en salgsannonse tror det var ebay hvor en monitor Raytheon et eller annet var til salgs. Det og stod at den passet til flere av raytheon sine eldre antenner, men greier ikke finne det igjen. reidar Sitér dette innlegget Link to post
Philonica III Svart 8.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2017 Er en slik en Raytheon RL9 M92558 jeg er på jakt etter med 10 pinns scanner kontakt og 4 pinns strøm/nmea Reidar Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 8.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2017 Kontakten til feks den litt nyere (en din skjerm) raymarine SL70 og RL70 ser slik ut Den radarkabelen eg avbilda passer også i de ennå litt nyare C80 og C120. Så du må nok finne slik skjerm du har posta bilde av. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Philonica III Svart 8.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2017 Tror nokk det kan bli vanskelig og komme over en slik en, men har god tid- plutselig er det en til salgs. Reidar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.