Jump to content

Forskjellige monitorer til Raytheon M92559 Radar antenne??

Philonica III

Recommended Posts

Hei

I min båt har det vært montert en Pathfinder RL9 M92558 monitor til radar antenna. Det er to plugger den minste med fire hull den største med 10 hull.

Så til dere som har peiling. Er det andre monitorer en den som har vært montert som kan brukees på eksisterende antenne som er en Raytheon M92559 ?

Reidar Isaksen

Bilder av plugger eller bakside av monitor?  Sjølv om andre skjermer har like tilkoblinger for plugger så trur eg ar programmvare kan være annerledes. 

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Philonica III skrev 23 minutes ago:

ræl eller ikke ræl, Dersom det funker for meg gir jeg bengen i om det er ræl for deg.

Det skal du få lov til.

Det var bare ett velment råd. Lykke til med prosjektet.

Sjeldenutpå skrev for 2 timer siden:

Bilder av plugger eller bakside av monitor?  Sjølv om andre skjermer har like tilkoblinger for plugger så trur eg ar programmvare kan være annerledes. 

Har lest i en salgsannonse tror det var ebay hvor en monitor Raytheon et eller annet var til salgs.  Det og stod at den passet til flere av raytheon sine eldre antenner, men greier ikke finne det igjen.

reidar

Kontakten til feks den litt nyere (en din skjerm)  raymarine SL70 og RL70 ser slik ut 

14969051610392034527678.jpg.96092f34216ee84fe553cc4df50bd188.jpg

Den radarkabelen eg avbilda passer også i de ennå litt nyare C80 og C120. 

Så du må nok finne slik skjerm du har posta bilde av.

Yanmar 6LYA-STP 340hk