Jump to content

Draco 2300 SC gjenskinn i frontrute

kurti

Recommended Posts

Siden dashboardet på Draco er hvitt så gir det mye gjennskinn i frontrute og unødvendig dårlig sikt. Ser for meg å legge en mørk antisklimatte eller noe på dashboardet. Noen som har en smart enkel løsning på dette, eventuelt link til produkt?

Mvh Kurti

Samme problemet på skibsplasten nå min. La en sort tøymatte oppå for å prøve og vips så kunne jeg se ut av frontruta :)

Første tanken min var da å kjøpe en bagasjerommsmatte med sydde kanter til noen kroner å klippe til. 

Så bra!

Jeg ser for meg å teste med mørk antisklimatte, siden den vil holde seg på plass. Mener jeg har sett noe sånt på rull. Fant en utgave produsert Av whürt etter litt googling. Sikkert ikke billigste sort, men verdt et forsøk om ingen har bedre forslag:-)

Kurti 

Enkle og gode alternativer er nevnt, bare husk at disse svarte blir veldig varme? Finne alternativ farge kanskje...

Et annet anbefalt produkt er Nextel. Mener det sprayes på som en lakk, oppleves som semsket skinn. Mange nyere båter benytter dette :)

Jeg brukte grå Plastidip spray på mitt dashbord. Blir en fin matt overflate...

Viser godt hvordan jeg gjorde i denne tråden: 

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...