Kjellg Startet 8.Juni.2017 Del på Facebook Startet 8.Juni.2017 Har en Se40 som bråker litt vel mye. Litt slakk i propell aksling er det også. Trakk den 1mm inn og ut. Skiftet 4-5 brytepinmer i fjor, så jeg mistenker tæring. Er det greit å bare skifte gearhus eller burde jeg gå for helt ny truster. Er jo ikke så veldig stor prisforskjell. Sitér dette innlegget Link to post
Shiny Svart 8.Juni.2017 Del på Facebook Svart 8.Juni.2017 Sikkert vært en liten lekkasje i sim ring på aksel, og dette har utviklet seg. Bytta gearhus på min i vår. Så ingen grunn til å bytte hele. Kosta vel 3350,- inkl ny propell. Sitér dette innlegget Sjøblid og ubetinget positiv! Link to post
Kjellg Svart 8.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2017 Okay, hvor kjøpte du det? Fant bare til rundt 6k Sitér dette innlegget Link to post
Shiny Svart 8.Juni.2017 Del på Facebook Svart 8.Juni.2017 Maritim bestilte dette til meg fra Sleipner. Fikk ikke handlet direkte som privat. Din nermeste båtverksted butikk kan sikkert bestille dette. Sitér dette innlegget Sjøblid og ubetinget positiv! Link to post
Kjellg Svart 8.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2017 Ok, takk skal du ha Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.