Kjellg Posted June 8, 2017 Share Posted June 8, 2017 Har en Se40 som bråker litt vel mye. Litt slakk i propell aksling er det også. Trakk den 1mm inn og ut. Skiftet 4-5 brytepinmer i fjor, så jeg mistenker tæring. Er det greit å bare skifte gearhus eller burde jeg gå for helt ny truster. Er jo ikke så veldig stor prisforskjell. Quote Link to post
Shiny Posted June 8, 2017 Share Posted June 8, 2017 Sikkert vært en liten lekkasje i sim ring på aksel, og dette har utviklet seg. Bytta gearhus på min i vår. Så ingen grunn til å bytte hele. Kosta vel 3350,- inkl ny propell. Quote Sjøblid og ubetinget positiv! Link to post
Kjellg Posted June 8, 2017 Author Share Posted June 8, 2017 Okay, hvor kjøpte du det? Fant bare til rundt 6k Quote Link to post
Shiny Posted June 8, 2017 Share Posted June 8, 2017 Maritim bestilte dette til meg fra Sleipner. Fikk ikke handlet direkte som privat. Din nermeste båtverksted butikk kan sikkert bestille dette. Quote Sjøblid og ubetinget positiv! Link to post
Recommended Posts