Kjellg Startet 8.Juni.2017 Del på Facebook Startet 8.Juni.2017 Har en Raymarine es127 og b744v svinger. Fikk meg i dag en DSM300 uten kabler helt gratis. Må jo kjøpe kabler, både strøm og nett. Er den for gammel til å legge penger i? Hva mener dere? Sitér dette innlegget Link to post
2roringen Svart 8.Juni.2017 Del på Facebook Svart 8.Juni.2017 Kjøpte meg en brukt DSM 250 i fjor til min Raymarine C120 og P79 svinger. Funka kjempebra, er fornøyd med det. Komme jo ann på om du skal ha mye annet også tilkoblet. Da begrenser den seg jo noe. Men for ekkolodd vil den nok funke fint :) Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 8.Juni.2017 Del på Facebook Svart 8.Juni.2017 Driver du med trollingfiske osv er den sikkert utdatert ift nye Chirp lodd osv (spør bruker Abbor) men hvis ikke er den sikkert helt fin. Spørs bare hvor mye du må legge ut i kabling/interface ol vs ny. Den var Top of the pops i 2007 da jeg innstallerte E120 i nybåt husker jeg. Jeg er kun interessert i dybde og gikk for en DSM30 med p79 som funket utmerket til mitt bruk. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 8.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2017 Nja, strømkabel og seatalkHS til raynet overgang. Har en hs5 switch med ledig port, men det kommer vel på en 1000-1100kr for kablene. Var så usikker på om det var verdt pengene.. Men den støtter jo 1000w transducer.. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 8.Juni.2017 Del på Facebook Svart 8.Juni.2017 Sjekk evt eBay for kabler. Finn typenummer hos Raymarine og bruk det i søk. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 8.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2017 (redigert) Gjorde det. Det meste er fra USA og da blir det faktisk dyrere en å kjøpe i Norge.. A80276 og A80025 Redigert 8.Juni.2017 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.