Frode Seierstad Posted June 9, 2017 Share Posted June 9, 2017 Ønsker å kjøpe putesett til Askeladden 475 er det noen som kan hjelpe meg med det ? Link to post
hawthorne Posted June 9, 2017 Share Posted June 9, 2017 Jeg vet ikke om Askeladden "da" og "nå" er samme bedrift, altså om de kjenner de gamle modellene og evt. har noe på lager. Men det kan være verdt å sjekke med Askeladden direkte. Har selv en "ny" type Askeladden, og må si jeg har fått veldig bra service når jeg har sendt dem spørsmål. Send via Facebook (har ikke sett andre muligheter) Link to post
LM 605 Posted June 9, 2017 Share Posted June 9, 2017 Fikk reklamasjon på ei pute tilhørende en dengang ny Askeladden 605 (noen år siden) hos Hansen Protection på Mjåvann. (Kristiansand). Husker at de da hadde mye puter/kalesjer bl.a. til Askelaadden liggende. Kan jo være verd et forsøk og ta en telefon og spørre? Link to post
Recommended Posts