Faxen Svart 10.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2017 Gratulerer så mye med ny båt. Og for en service Major Andy leverer. Er det noen sak å hente ny båt med slike venner.. Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Otto R Svart 10.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2017 Gratulerer - god følelese med "ny" båt. Spennende Link to post
Frese på Svart 10.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2017 Dæven du, grattis med hytte på sjøen! Det er virkelig en drømmebåt. Link to post
Captain Chaos Svart 10.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2017 Major Andy: Tusen tusen takk for gode råd! Med begrensede mengder med fridager, så blir dette en ren hentetur. Jeg har også med meg en meget erfaren kamerat som nylig selv har hentet en 50 fots travler i Stavanger. Lesø skal vi til senere i sommer, når ferien begynner. Vi vurderer nok ruten mot Grenå, og nordover derifra. Vi booker oss forøvrig inn på Fredensborg Storekro. Ikke noe er som Danske kroer Stella Polaris skrev for 8 timer siden: Grattis med super båt! Ta dere god tid til utsjekken før dere kaster loss. Ha en super tur hjemover. Vi har hatt en runde med det kosmetiske i forrige uke. Tidlig mandags morgen blir det en full utsjekk hvor alt skal gås igjennom... Nå gleder vi oss veldig til å sette kursen mot DK :) Til dere andre: Tusen takk for alle råd, gratulasjoner og lykkeønskninger. Hentetråd blir opprettet. Forøvrig fikk jeg et bilde fra selger i dag: Høne, øl og hornmusikk! Link to post
baatsman Svart 12.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2017 Gratulerer med flott båt!. Sidespørsmål: Hvordan fant du denne?. Er det noe dansk svar på "finn" du leter på. Litt av egeninteresse. Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn