Jump to content

Drivstoff priser i vest

TB22

Recommended Posts

Litt usikker om det burde inndeles i mer lokal men nord/sør/øst/vest tråd burde funke vel? 

I manko på børsen og en støvsugd lommebok fra forrige fylling så deler vi her priser observert på stasjon for diesel/bensin til båt. 

Har ingen å tipse om enda men det kommer. 

Håper dette blir sukess. Hater å fylle for 17 når Eg kunne gjort det for 13,50.

Edited by TB22 (see edit history)
Lykke R skrev for 3 timer siden:

Trenger ikke dra på kanner, samme dieselpris på Vassøy (utenfor Stavanger) sist jeg fylte, 2 uker siden.

Vet du hvordan de ligger ann på bensinprisen? Ikke vært innom der enda ...

En liten oppdatering til. 
Ref. posten om appen Telegram. Laget en pratekanal åpen for alle som vil, evt bare for å følge med på drivstoff priser. 

Har jeg lagt til RSS bot i gruppen på telegram. Botn oppdatere løpende nye innlegg fra "drivstoff priser i vest". Satser på at dette er ok for Forum?

Link til gruppen på Telegram  https://t.me/joinchat/AAAAAENc2qEC3I0mNg3SpQ 
Har bare kalt den Båtplassen i vest. Er kun meg og en bot der nå, så fint om noen vil bidra med samtalen :giggle:

Planen er å legg til flere botter, evt i egen gruppe for værvarsel, eller bølgevarsel. Egentlig ubegrenset hva som kan legges til.

9,49 ved Feste for halvannen uke siden.

Goodspeed

GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370,  Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2