oaba Startet 10.Juni.2017 Del på Facebook Startet 10.Juni.2017 Har en Mercruiser D-tronic 300, 2006 mod. Har prøvd å koble instrumenter på flybridgen, men uten hell. Har satt på ett Y stykke på kabelstokken som går fra motoren og frem til instrumentene, sånn at kabelstokken deler seg i to, en kabel til hver styreposisjon. Når jeg kobler på instrumenter oppe får jeg feil resultater, begge turtellerene slutter å virke når begge kobles inn, kobler jeg fra den oppe virker den nede igjen. Er det en boks som gjør om noe signaler jeg må ha imellom? Er det noen som vet noe om dette? Sitér dette innlegget Link to post
steyr t Svart 10.Juni.2017 Del på Facebook Svart 10.Juni.2017 Tipper du må ha "dual-senders" dvs sensorer som kan drifte to instrumenter samtidig. Sitér dette innlegget Link to post
oaba Svart 11.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2017 Takk for svar, er dette en enhet som jeg må koble på kabelstokken etter styringsenheten, eller er det noen følere/givere som må byttes? Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 11.Juni.2017 Del på Facebook Svart 11.Juni.2017 Har du komplett opplegg med kabler til tenningslås må du montere tenningslås som slår av og på instrumentene . Da burde det virke oppe når tenningen er av nede og omvendt, men kanskje lurt å dobbel sjekke med en Volvo mekaniker Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
steyr t Svart 11.Juni.2017 Del på Facebook Svart 11.Juni.2017 Du må bytte noen sensorer på motoren,i hvertfall til temp og oljetrykk, hvordan det er med turtelleren husker jeg ikke lenger, men det finner du nok hvis du leser installasjonsmanualen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.