MR Swe Startet 10.Juni.2017 Del på Facebook Startet 10.Juni.2017 Den gamle pumpen må byttes og ny er kjøpt inn..men den gamle har 3 slanger inn og bruker den npt porten lengst ned...på den nye står det klart på pumpen..do not use npt fittings.... hvs gjør jeg da??? Sitér dette innlegget Link to post
Fiks Svart 10.Juni.2017 Del på Facebook Svart 10.Juni.2017 1/4" N.P.T er en betegnelse på gjengene på fittings. Det som du kaller NPT porten er egentlig den ene R porten på pumpen. Denne porten brukes til utjevningforbindelse mellom rattpumpe og power assist eller autopilot der dette er montert. Slangene kobles til samme port på den nye som på den gamle rattpumpen.Du må bruke ORB O-ring fittings i følge denne manualen dette fordi 1/4" N.P.T fittings ikke passer til den nye pumpen. Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 11.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2017 ahhh da skjønner jeg. Takk.. Var bare 2 orb ..... med så må finne et sted som selger de løst. Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 15.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2017 noen som vet hvor jeg kan få tag i orb fitting mellom oslo-halden i morgon. Har 2 men trenger 1 til til autopiloten Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 15.Juni.2017 Del på Facebook Svart 15.Juni.2017 Industrihydraulikk i Rolvsøyveien i Fredrikstad har det meste av fittings, kan jo være verd et forsøk. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
MR Swe Svart 16.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2017 Takk skal sjekke Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.