Jump to content

Vp duoprop propellene kan rotereres uavhengig av hverandre

Diagenic

Recommended Posts

Over tid er det nok vanlig ja. Vær glad det ikke er midt i ferien med tilhørende avbrudd? Vet ikke så mye om dette, men er nok mange tidligere tråder her på forumet som kan være av interesse :)

Ps. Hadde et DPH drev selv. Fordi jeg ønsket å reparere en bitteliten skade på propeller i vinter, fikk jeg tilbakemelding fra verkstedet om utslitt kon. Prisen doblet seg, men glad det ble utført samtidig ja.

Diagenic skrev 2 minutes ago:

Oberst1 hvor fikk du utført dette i Oslo området?

Båten lå i Strömstad i opplag i vinter...de sendte propeller til den svenske konkurrenten til norske Winrace. Tror ikke det er dyrere i Norge...

Ettersom du spør om Oslo; La-Sa på Vækerø der ordner slikt vet jeg.

Alternativt om du skrur de av og sender til Winrace. Jeg ville tatt et par telefoner til de to og forhørt meg. Kanskje andre på forumet her har noen anbefalinger?

Diagenic skrev On 12.6.2017 at 21.47:

Dieselfan Når båten står i gir og motoren av står begge propellene fast. Når båten står i fri nå går begge propellene som vanlig. Når jeg dreier den ytterste går den innerste motsatt vei. Det skjedde ikke når jeg sjekket sist.....

Med fare for å være litt spydig: Da var den ikke i orden sist, men har nå fikset seg selv ?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...