index Startet 11.Juni.2017 Del på Facebook Startet 11.Juni.2017 Jeg har kjøpt en jolle med 7.5 hk som ekstrabåt. Men båten er helt åpen bak, og det føles noe utrygt. Er dette vanlig, eller har noen vært framme med saga her? Vurderer å bygge en brønn for å redusere sjansen for vanninntrenging noe. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
index Svart 11.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2017 Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
index Svart 11.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2017 Ingen som kan si noe om dette er normalt? Små åpne båter er ukjent terreng for meg... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
TrikkerN Lønning Svart 11.Juni.2017 Del på Facebook Svart 11.Juni.2017 Hva er det som bekymrer deg med dette? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 11.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2017 Først og fremst at det er 10-12 cm fra utskjæringen til vannflaten, og enda mindre når jeg sitter der bak. Da skal det ikke store bølgen til før båten er fylt med sjøvann... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Trønderbygger Svart 11.Juni.2017 Del på Facebook Svart 11.Juni.2017 Kan se ut som noen har skjert ut brønnen en gang i tiden ? ? Er jo ganske enkelt og støpe en brønn med sittebenk der meget kjedlig med båt fylt med vann midfjords ! Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 11.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2017 Ja, det hadde vært greit med en ekstra barriere. Får prøve å tenke ut en god løsning. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
engestol Svart 11.Juni.2017 Del på Facebook Svart 11.Juni.2017 Syntes heller det ser ut som noen har kuttet ned hele akterspeilet, sikkert for å kunne bruke en kortstammet motor i stedet for langstammet? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 11.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2017 Ikke utenkelig. Føler meg i alle fall tett på elementene... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.