okeido Startet 12.Juni.2017 Link til dette innlegget Startet 12.Juni.2017 Min ap 100 virket fint gjennom dårlig vær i går sørover ytre Oslofjord, men når jeg skulle starte den var den i dag var den helt død. Er strøm frem til hovedenheten og sikringen inne i boksen virket hel. Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 12.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2017 Ingen som har hatt samme problem? mistenker at det er en bagatell. Er jo ikke vits i å legge så mye jobb å penger i noe så gammelt ville jeg tro? Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 14.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2017 Det viste seg å å være en irra porselenssikring, jeg hadde målt strøm frem til junction box men uten at autopilot sto på. Da hadde jeg 12 volt . Når jeg slo den på forsvant spenningen og fant feilen fort. Sitér dette innlegget Link to post
Stella Polaris Svart 14.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2017 Sitér dette innlegget Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik Totalmedlem av RS Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.