Sissel-rita jako Svart 6.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2017 Tuuusen takk. Skal ta bilde å sende deg på pm ( det var kanskje d du mente?) Sitér dette innlegget Link to post
Cheyenne Svart 6.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2017 ? Sitér dette innlegget Link to post
Sissel-rita jako Svart 7.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2017 Sitér dette innlegget Link to post
Sissel-rita jako Svart 7.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2017 Cheyenne - se tekst i mailboksen Sitér dette innlegget Link to post
Cheyenne Svart 7.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2017 Sissel-rita jako skrev for 2 timer siden: Cheyenne - se tekst i mailboksen Hei igjen. Finner ikke noe i innboksen min jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Sissel-rita jako Svart 8.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2017 Da er d vel noe jeg ikke har gjort riktig - prøver igjen..., Sitér dette innlegget Link to post
Cheyenne Svart 8.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2017 Joda, bildene så jeg i går også men fikk ikke noe im eller pm. Men, de svarte tankene du har baki der har jeg aldri sett før og sånn som det er koblet sammen med slanger ser jeg at du nok kan få litt problemer. Siden både tanken framme og den ene tanken bak er koblet til samtidig på filteret må du nok ha bensin på begge for at det skal virke ja. Motoren drar bensin fra der det er lettest, dvs. tanken bak først og når den er tom vil den dra luft siden det er lettere enn å dra bensin fra tanken foran. Grunnen til at jeg satte på den hurtigkobling på filteret var at hvis tanken foran gikk tom kunne jeg bare flytte slangen til motoren rett over på reservetanken bak. Der hadde jeg en original 25 liter Yamaha tank med samme hurtigkobling som på filteret. Min filosofi var at med reservetanken hadde jeg såpass kontroll med hva som ble fylt på og hvordan det så ut nedi tanken at jeg kjørte uten filter. Hovedtanken foran var det litt vanskeligere å ha kontroll med så der synes jeg det var greit med filter. En annen ting er at hvis filteret går tett under kjøring kan du også bare bytte slangen over til reservetanken for å kjøre videre. Den løsningen du har nå tror jeg du bare vil få problemer med. Håper dette var til iallefall litt hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Sissel-rita jako Svart 8.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2017 Igjen takker jeg. Husker du om det kobberrøret som du ser på bildet kommer fra hovedtanken foran? Sitér dette innlegget Link to post
Cheyenne Svart 8.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2017 Sissel-rita jako skrev 2 minutes ago: Igjen takker jeg. Husker du om det kobberrøret som du ser på bildet kommer fra hovedtanken foran? Kobberrøret kommer fra hovedtanken ja. Du kan forsåvidt ha inngang fra to tanker på filteret men da må du ha stengekraner på begge og bare åpne for den tanken du vil bruke fra, men føler vel at det er enklere å bare bytte plass på hurtigkoblingen. Ellers så oppførte det seg akkurat som jeg tenkte med at det bare tas bensin fra tanken bak med det oppsettet du har i dag. Sitér dette innlegget Link to post
Sissel-rita jako Svart 19.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2017 Takk til Mitcho for at vi fikk malnummeret på kalesjen til båten vår. Nå har vi fått den og den passet perfekt. Bestilte hos Hansen Protection - superfornøyd - kort leveringstid og ingen avskrekkende pris. Legger ved før og etter bilde. Sitér dette innlegget Link to post
Sissel-rita jako Svart 19.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2017 ... om noen er i tvil ...... de 2 første bildene er med den nye kalesjen Sitér dette innlegget Link to post
WithVital Svart 20.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2017 Gratulerer med fin båt! Artig at man snubler borti en tidligere eier her inne. Båtplassen er plassen ;) Sitér dette innlegget NB! For ordens skyld, håper jeg ingen tar mitt ord for at alt (om noe) av det som ramler ut av meg er 100% korrekt. Kanskje ikke en gang sannsynlig. Jeg vet at jeg roter litt i ny og ne, men vet jo ikke hvor jeg roter når jeg gjør det. Det greieste er egentlig om du går ut ifra at alt jeg sier og gjør er det rene vanvidd... Link to post
pseudofilosofen Svart 7.August.2017 Link til dette innlegget Svart 7.August.2017 Hei Sissel-rita Jako. Kan jeg spørre hvor mye du betalte for ny kalesje? Jeg er i ferd med å kjøpe en KMV 200 vital CC, som behøver ny kalesje - og da må jo prisen på den legges på toppen av prisen. Takknemlig for svar. :-) Anders Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.