Stjernen ! Svart 12.August.2018 Link til dette innlegget Svart 12.August.2018 Tar under ett minutt og oppdatere.Siste verson er vel 5.60. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 12.August.2018 Link til dette innlegget Svart 12.August.2018 Mistenker at det er denne her jeg har - https://www.pronav.no/nettbutikk/airmar/svingere/transducer-p319-50200khz-plastic-td/ Fant en lapp på slangen som det stod Airmar P319 på :) Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 25.August.2018 Link til dette innlegget Svart 25.August.2018 Da har jeg endelig fått tatt meg en tur med båten igjen. Etter oppdatering ser jeg at dybdemåleren fungerer bedre enn før. Dybden viser hele tiden som symbol, og fungerte optimalt hvis jeg restartet plotteren etter en lengre periode med dypt vann. Sier at det er ok nå jeg tror jeg. Fungerer i hvert fall slik at jeg får brukt den når jeg trenger den :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.