Frivakten Startet 16.Juni.2017 Del på Facebook Startet 16.Juni.2017 Min Hatteras fra 1974 har fortsatt original maling (GRP). Iht Googling får jeg opp bla.: Du Pont's Imron er en polyuretan emalje brukes til å gi en skinnende, slitesterk finish båter, fly, biler og lastebiler. Som alle andre lineær polyuretan er Imron svært giftig når den brukes. Dupont selger ikke selv det for allmennheten. Noen som kjenner til denne malingen og hvordan sparkle skader og utbedre malingen? Hvor kan jeg få kjøpt denne malingen og hva kan være en god erstatning? Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
thomassj Svart 16.Juni.2017 Del på Facebook Svart 16.Juni.2017 hvis det er imron elite du mener så er det vanlig 2K lakk, du kan våt/tørrslipe rubbe polere å sparkle på den :) bruker den av og til på jobben og er helt grei å jobbe med/sprøye :) om den er likedan i dag som i 1974 tør ikke jeg svare på. bare å høre på lakkverksted så kan dem bestille etter ral kode Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.