Ask Startet 17.Juni.2017 Del på Facebook Startet 17.Juni.2017 (redigert) Hei Eg lurar på å segla til Sørlandet i sommar, og treng i så fall ein stad å legga att båten eit par veker. Dette frå ca. 28. juli til 10. august. Staden bør vera nokolunde trygg, og ikkje kosta det kvite ut av auga. Er det einkvan som har tips, så er eg svært takksam. Båten er ein seglkatamaran på 38 fot, 6, 3 m brei, 1 meter djup og mast på 17 meter. Ask Redigert 17.Juni.2017 av Ask (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 18.Juni.2017 Del på Facebook Svart 18.Juni.2017 Trenger du strøm på den tiden? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Guest Avmønstret# Svart 18.Juni.2017 Del på Facebook Svart 18.Juni.2017 Ville hørt med Vågsbygd seilforening i Kristiansand, de er i frihavne, kan hende de er litt fleksible på å hjelpe seilbåter "i nød" :-) Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 18.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2017 Hei Takk for svar. Eg treng ikkje straum. Eg har no sendt e-post til Vågsbygd seilforening. Er det bra hamn der? Ask Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 18.Juni.2017 Del på Facebook Svart 18.Juni.2017 Jeg vet om en plass med lite besøk der de kanskje kan ligge en båt til ei brygge et par uker. Si fra så kan jeg høre mer evt. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Ask Svart 19.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2017 Hei Bjørn Løvjomås. Dette er svært interessant. Eg sender PM. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 23.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juni.2017 Hei Eg har maila med Vågsbygd seilforening. Der var båten ikkje velkommen. Det kan nemnast at det er første gang i min båtkarriere båten har blitt avvist, og då har eg hatt båt i 30 år, og segla frå Gibraltarstredet til nordsvalbard. Ein gang må jo vera den første:-) Takk til Bjørn L for iherdige hjelp. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 23.Juni.2017 Del på Facebook Svart 23.Juni.2017 Jeg venter enda svar fra en bryggekar. Skal ikke være lett. Men vi får håpe det løser seg. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.