owie Startet 17.Juni.2017 Del på Facebook Startet 17.Juni.2017 Jada vet dette har vert diskutert opp og ned ribbevegger noen ganger! Vet at vp anbefaler grønn g48 kjølevæske, men hva med en steinknuser fra 70-80 tallet, det er jo kopper og støpjern i disse motorene så vidt jeg vet, kan man da bruke en annen type frostvæske? Hva bruker dere til deres volvoer av eldre årgang, og har dette forårsaket dommedag?? Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 17.Juni.2017 Del på Facebook Svart 17.Juni.2017 G48... Sitér dette innlegget Link to post
Sayana Svart 17.Juni.2017 Del på Facebook Svart 17.Juni.2017 (redigert) Vanlig blå men over 33% for å være korosjonshindrende. skift annen hvert år så den ikke blir sur. Redigert 17.Juni.2017 av Sayana (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 17.Juni.2017 Del på Facebook Svart 17.Juni.2017 Jeg bruker nå Volvo sin originale grønne, jeg da. Tenker å fortsette med det. Volvo verkstedet sier hvert 5 år, men jeg ser det står noe annet på nettet. Ofte skifte medfører jo oftere tilførsel av oksigenrikt vann, så uteukkende fordeler er det jo ikke. Pleier å blande med batterivann når jeg først gjør jobben. Sender også inn kjølevannsprøver til Norsk oljelab i ny og ne for å få greie på rikets tilstand. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.