Rotchers Posted June 17, 2017 Share Posted June 17, 2017 Hei, har en Windy 22 med Volvo penta 200. Da denne nå må ut og skiftes lurte jeg på om hvordan jeg skulle gå frem? Hadde håpet at jeg bare måtte løsne motoren i motorrommet og la drev å alt annet sitte igjen. Går dette?? Quote Link to post
bliss X Posted June 17, 2017 Share Posted June 17, 2017 Redigert tittel og flyttet fra Off topic til båtforumet Quote Link to post
adeneo Posted June 17, 2017 Share Posted June 17, 2017 Nei, det går ikke. Motoren sitter på motorfester inne i båten, samt et bakre motorfeste som er festet i transomfestet til drevet. Det kan være det er plass til å dele motoren fra svinghjulskåpen, men det enkleste er å ta av drevet å skru ut de seks boltene som sitter bak drevet som holder motoren. Quote Link to post
Rotchers Posted June 18, 2017 Author Share Posted June 18, 2017 Oi det hørtes plutselig ut som mye arbeid, men takk for svar? Quote Link to post
adeneo Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 Tatt i betrakting at du skal ta ut en hel motor av båten, så er det faktisk ikke så mye jobb på de gamle AQ modellene, som på enkelte andre modeller. Quote Link to post
Recommended Posts