Mikomat Startet 18.Juni.2017 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2017 Hei, jeg er ny på dette forumet, så jeg beklager hvis dette spørsmålet er upassende. Jeg er interessert i å delta i et cruise på seilbåt. Det kan organiseres av en privatperson eller et selskap. Kjenner noen websides med slike opplysninger eller personer som gjør slike ting. Jeg er bare interessert i krysser i norske omgivelser. Takk for hjelpen :) Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 20.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2017 Sjekk på finn og se etter utleie av seilbåt med skipper, eller google seilcharter i norge. Sitér dette innlegget Link to post
Tabaqui Svart 20.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2017 http://boreal-yachting.com/ Boreal holder nå i alle fall på med endel i Tromsø området. Tror de har turer både med og uten skipper Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.