alvine Startet 18.Juni.2017 Del på Facebook Startet 18.Juni.2017 er det noen tips her om hvordan få litt slitte plast vinduer fine....?? Kommentar fra moderator: Tittelen er redigert, var opprinnelig "spray hood vinduer". Alle må vennligst lese reglene for Båtforumet før man poster. Normalt blir nye emner med mangelfull tittel flyttet til Ikke godkjente emnetitler. Tips: Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 18.Juni.2017 Del på Facebook Svart 18.Juni.2017 Hei! Et tips: Endre tittel på innlegget ditt, eller så blir det fjernet av admin. Se tråden med tittel ala "Er du ny på båtplassen..." for tips om hvordan tittel bør utformes. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
alvine Svart 18.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2017 hva er galt med tittel????jeg spør bare om hjelp til å få fine vinduer..ikke noe reklame her Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 18.Juni.2017 Del på Facebook Svart 18.Juni.2017 (redigert) Les det som står rett under linjen med ordet "Tips" på denne siden: Redigert 18.Juni.2017 av Popeye70 (see edit history) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Lars H. Svart 18.Juni.2017 Del på Facebook Svart 18.Juni.2017 Den tittelen din sier ingenting om hva du ønsker. Er ikke en tittel som: "Hvordan får jeg plastvinduer rene?" mye bedre? Da forstår leseren hva du vil ha greie på.Ellers er jo et produkt som heter Plast-X helt fantastisk. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
FredT Svart 18.Juni.2017 Del på Facebook Svart 18.Juni.2017 (redigert) Enkelt sagt skal tittelen gi mening om du sier den til en du kjenner f.eks. i båthavnen din. Treffer du en og sier: "Spray Hood Vinduer" titter han nok bare dumt på deg. F.eks. vil tittelen "hvordan får man finere sparyhoodvinduer" gi mere mening (tror jeg) Det er faktisk helt utrolig at admin må påpeke dette gang på gang - dag etter dag ..... Redigert 18.Juni.2017 av FredT (see edit history) Sitér dette innlegget Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole Link to post
alvine Svart 18.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2017 Takk for at du skjønte hva jeg spurte om..Takk Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 18.Juni.2017 Del på Facebook Svart 18.Juni.2017 Jeg forsto ikke hva du mente før jeg tilfeldigvis kom til å lese selve innlegget ditt. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Napoli Svart 19.Juni.2017 Del på Facebook Svart 19.Juni.2017 Lars har helt rett - Meguiars Plast-x fungerer supert. Fås kjøpt bla. på Bilextra. Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Ruby Svart 22.Juni.2017 Del på Facebook Svart 22.Juni.2017 Vaselinolje fungerer også utmerket Sitér dette innlegget Link to post
Bidevind Svart 23.Juni.2017 Del på Facebook Svart 23.Juni.2017 alvine skrev On 18.6.2017 at 22.41: Takk for at du skjønte hva jeg spurte om..Takk Det har ikke bare med å forstå å gjøre. Tittelen skal gjerne også være søkbar i fremtiden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.