Asbjørn2 Startet 18.Juni.2017 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2017 (redigert) Har en Bayliner 2958 med med en vinklet "plate" som landstrøminntaket har vært montert på. Jeg vet ikke om den ble levert med båten eller om det er noe tidligere eiere har ettermontert. Uansett er jeg på jakt etter en ny plate siden hullet i den gamle ikke passer det nye inntaket jeg skal montere. Jeg har googlet i flere timer etter noe lignende, men har ikke funnet noe. Har noen av dere sett noe slikt eller vet hva jeg kan søke etter? Jeg er også åpen for forslag til andre ting jeg kan erstatte den med i ca. samme størrelse så jeg kan montere inntaket på. Redigert 18.Juni.2017 av Asbjørn2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 18.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2017 Boksen (eller plata som du kaller det) ser jo uskadd ut. Hvorfor ikke bare legge på en plate som dekker det gamle hullet og ta nytt hull til kontakten? Platebiten kan jo være av plast, rustfritt stål, eller aluminium. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Popeye70 Svart 18.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2017 Enig med Komodo. Skru på en plate der hvor ducttapen er festet, og lag et nytt, passende hull i denne platen. Burde ikke være mer enn en en-pils-jobb. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
NilsPils Svart 19.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2017 Dette kunne jo vært et flott oppdrag en litt snekkerkyndig. En komplett løsning i teak? Eller bare en "overgangsplate" som Komodo foreslår? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.