thomassv Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 Hei. Hyttedøren min har sett bedre dag og jeg trenger også en ny lås. Treverket hadde jeg tenkt å pusse med 120 sandpapir og så ha på en eller annen olje. Noe som har noen tips? Jeg lurer også på hvor jeg kan få tak i en ny lås eller om noen har en annen patent som kan fungere (har bare en nøkkel)? Kodelås hadde foreksempel vært praktisk, så behøver jeg ikke å huske på å ta med nøkkel når jeg skal til båten. Thomas Link to post
NilsPils Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Jeg synes låsen ser grei ut. Trenger kanskje litt smøring? Kan du ikke få filt en ekstranøkkel hos en låsesmed som du gjemmer et lurt sted i båten (nøkkelen altså, ikke låsesmeden . . .) . . . ? Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
thomassv Posted June 19, 2017 Author Share Posted June 19, 2017 Det er det jeg gjør, men ikke si det til noen ;-) skal sjekke om det er mulig å få filt en ny - takk for tips! Link to post
Recommended Posts