thomassv Startet 18.Juni.2017 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2017 Hei. Hyttedøren min har sett bedre dag og jeg trenger også en ny lås. Treverket hadde jeg tenkt å pusse med 120 sandpapir og så ha på en eller annen olje. Noe som har noen tips? Jeg lurer også på hvor jeg kan få tak i en ny lås eller om noen har en annen patent som kan fungere (har bare en nøkkel)? Kodelås hadde foreksempel vært praktisk, så behøver jeg ikke å huske på å ta med nøkkel når jeg skal til båten. Thomas Link to post
NilsPils Svart 19.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2017 Jeg synes låsen ser grei ut. Trenger kanskje litt smøring? Kan du ikke få filt en ekstranøkkel hos en låsesmed som du gjemmer et lurt sted i båten (nøkkelen altså, ikke låsesmeden . . .) . . . ? Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
thomassv Svart 19.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2017 Det er det jeg gjør, men ikke si det til noen ;-) skal sjekke om det er mulig å få filt en ny - takk for tips! Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn