sunnmøre Startet 20.Juni.2017 Del på Facebook Startet 20.Juni.2017 (redigert) Har ein Eber D5WSC som eg har brukt alt for mykje tid og krefter på. Vurderer å bytte den mot denne: http://www.heatso.com/eberspacher-hydronic-d5wsc-heater-12v/ Dette er ikkje den nyaste modellen til Eber, men er identisk med min bortsett frå eg har prod.nr. 252229. Bytter eg til den frå Heatso, så er det "Plug and play" håper eg. Med andre ord - lettvindt. Tankar om dette? Nokon som har erfaring med Heatso? Ser ut til at dei har OK prisar. Eber'en eg viser til kjem på 8250 kr, inkl frakt og mva. Har ikkje sjekka norske prisar enno, så det må gjerast. Redigert 20.Juni.2017 av sunnmøre (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 20.Juni.2017 Del på Facebook Svart 20.Juni.2017 Hei På eit så komplisert produkt er det ingen ulempe å ha den norske kjøpslova i ryggen. Ask Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 20.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2017 Heilt enig i det. Har mest lyst til å handle lokalt. Det kom ein tilbod på mail nettopp. 11.300 kroner. Ganske stor forskjell..... Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 20.Juni.2017 Del på Facebook Svart 20.Juni.2017 Det jeg ville spurt meg selv om var om jeg hadde råd til å tape det som varmeren koster hos Heatso. Syntes ikke forskjellen var så stor. For å få norske rettigheter så tror jeg at jeg ville spandert de kronene ekstra det koster å kjøpe i Norge. Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 20.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2017 De har nok rett i det. Venter på nokre tilbakemeldingar frå forhandlarar. Er også litt avhengig av leveringstid. Skulle gjerne hatt ein ny til helga, men det er ganskje litt optimistisk:-) Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 20.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2017 Blir heldigvis handel i Norge. Maritim kom med tilbud som er heilt innafor, men med 1-2 vekers leveringstid. Blir nok handel med dei Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 20.Juni.2017 Del på Facebook Svart 20.Juni.2017 Det hadde jeg også gjort. Rart med det, men noen ganger er det kjekt å ha rettighetene som vi har i Norge. Om det blir feil på det man kjøper i utlandet så blir det fort dyrt å sende den inn til garanti reparasjon. Mange ganger så er garantien bare på 1 år, så vi er heldige som har så godt vern her på berget. Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 20.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2017 Ikkje minst så er det viktig å støtte opp om handelen i Norge. Betaler gjerne litt ekstra for å handle lokalt, og i norske butikkar. Så når prisdifferansen er til å leve med, så er det ikkje noko å tvile på Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.