Jump to content

Erfaring med heatso.com? Vurderer kjøp av Eberspächer frå dei.

sunnmøre

Recommended Posts

Har ein Eber D5WSC som eg har brukt alt for mykje tid og krefter på. Vurderer å bytte den mot denne: http://www.heatso.com/eberspacher-hydronic-d5wsc-heater-12v/

Dette er ikkje den nyaste modellen til Eber, men er identisk med min bortsett frå eg har prod.nr. 252229. Bytter eg til den frå Heatso, så er det "Plug and play" håper eg. Med andre ord - lettvindt. Tankar om dette?

Nokon som har erfaring med Heatso? Ser ut til at dei har OK prisar. Eber'en eg viser til kjem på 8250 kr, inkl frakt og mva. Har ikkje sjekka norske prisar enno, så det må gjerast.

Redigert av sunnmøre (see edit history)

Det hadde jeg også gjort. Rart med det, men noen ganger er det kjekt å ha rettighetene som vi har i Norge. Om det blir feil på det man kjøper i utlandet så blir det fort dyrt å sende den inn til garanti reparasjon. Mange ganger så er garantien bare på 1 år, så vi er heldige som har så godt vern her på berget. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...