hanAre Posted June 22, 2017 Share Posted June 22, 2017 (edited) Hei vurderer legge ny dørk i båten, kikker på priser og ser at isiteak og teakfiner ikke akkurat er billig, kom over denne annonsen https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=92646569 Har noen erfaring med dette? holdbarhet? vedlikehold? Ser for meg å lage ny dørk i xfiner eller mdf og lime dette på. Edited June 22, 2017 by hanAre (see edit history) Quote Link to post
TimJ Posted June 22, 2017 Share Posted June 22, 2017 Jeg har montert det på badeplattform og framdekk. Virker veldig bra, men er jo nytt i år så vanskelig å si noe om holdbarhet. Godt og gå på, ikke glatt og blir ikke varmt. Quote Link to post
Hakkannen Posted June 22, 2017 Share Posted June 22, 2017 Hvis Redningsselskapet har dette på sine fartøy burde det jo være et signal om kvalitet. Har sansen for slike (forholdsvis) naturtro teakerstatninger, men de kunne godt også ha lagd en variant der fugene ligger jevnt med "teaken". Slik de er nå blir det sannsynligvis en oppsamlingsplass for småstein, rusk og smuler mellom bordene. Quote Link to post
hanAre Posted June 23, 2017 Author Share Posted June 23, 2017 Takk for svar. Ja stusset også på de fugekantene men til den prisen og at det ikke oppleves glatt/varmt så må det være et bedre alternativ til vinyl, og det går nok an å fuge dem med natemasse/tec7 etter montering vil jeg tro? Får bestille meg en vareprøve og teste litt Quote Link to post
Recommended Posts