Jump to content

Salgsverdi på Tohatsu 9,8hk totakt 2005 mod.

Havlengt

Recommended Posts

Solgte en slik 2006 modell tidligere i år. Averterte for 11.000,-. Solgt usett etter 15 minutter på www.finn.no, og det ringte en drøss som ville by over det igjen innen jeg rakk å sette annonsen passiv. Riktignok fulgte det med et fjerstyringskit for rattstyring som kostet et par båtpenger.

Så min antagelse er 10-11.000,-

Takk for tilbakemelding.

Har også eit slikt sett til min motor ( brakettar for gir og gass )

Ser jo at enkelte modeller av totaktarar held skyhøge prisar enno, - spesielt Yamaha 9,9 / 15hk.

Men Tohatsu 9,8hk vart sikkert ikkje selde i så mange eksemplar, dei fleste kjøpte jo 9,9 når dei skulle ha større motor enn 6hk.

Solgte en 8-hester Tohatsu 2005-mod. for et par år siden til en bekjent. Markedsprisen da var 8000 i følge finn.no, men han fikk den for 7000 og slo til med det samme, usett og uprøvd. En 9.8hk er jo enda mer attraktiv, samme vekt som 8hk og mer effekt, kan ikke se noe problem med at den vil kunne gå for 10 tusen hvis den er i fin stand.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...